Bevara Sverige Svenskt?

Sverigedemokraternas val

Sverigedemokraternas partisekreterare Björn Söder har lackat ur på att Loreen inte sjöng på Svenska och därmed var osvensk. Han verkar ha missat att det är fler moment kring både Loreen och hennes framträdande som knappast andades köttbullar och lingon precis.

Åsikter om saken i Aftonbladet
Björn Söder (SD) är besviken att Loreen vann
I DN
Björn Söder ifrågasätter vinnarbidragets svenskhet
Loreen: Ta kulturen och gör vad fan du vill med den

Bloggat
Loreen – en människa som påverkar Jag hyllar Björn Söder idag Zlatan och Loreen har mycket gemensamt Rätt låt vann – i skuggan av en diktatur Stolt Svensk Alla är glada förutom de arga! Björn Söder Regeringen, Malmö, flyktingar, baklava, Loreen och Björn Söder Är SD:are dumma i HELA huvudet? Sverigedemokraternas Björn Söder hissar och dissar mångkulturalismen Björn´Söder pratar schlager Trist att Sverige vann SCHLAGER. SÖDER! SVERIGE? SEGER?

Categories: Humor & satir | Tags: , , , , , , , , , , , , , | 3 kommentarer

Inläggsnavigering

3 thoughts on “Bevara Sverige Svenskt?

  1. Christer Björkman: ”Jag ska bli statsminister”

    http://bit.ly/KfBgND

  2. Skönt att höra att du är som jag. För att citera mig själv från annat snarlikt inlägg: Men jag är varken rädd eller småkukad, vilket kanske förklarar en del.

  3. Svar: Tack snälla för dina fina kommentarer igen!🙂 Jo, jag har alltid njutit av själva lärande när det kommer till att teckna och måla. Det finns alltid nåt som man kan bli bättre på, och inget ger mig en större kick än när jag lär mig något nytt🙂

    Haha ja vem vet, har man hittat skelett så finns de nog också :O Undrar om museumet ställer ut skelett från ehörning och pegasus också?

Kommentera

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.

