Nä, partiledare är inte det första jag tänker på när jag ser Thomas Östros.

Thomas Östros bir pumpad av media:” Blir du nästa socialdemokratisk partiledare?”
En lagom intressant fråga och svaret bör bli lika lagom intressant. Men jag kan inte riktigt fokusera mig på vad Thomas Östros ska svara. För min blick dras hela tiden till hans rosa lilla flint. Och när han säger att han inte kan se sig själv som partiledare så… ja… nä, det kan inte jag heller.

*  *  *

Östros blottar sin ödmjukhet i Aftonbladet  Östros gnider sin försigkommenhet i DN.  Östros masserar sin blygd i Sveriges Radio.  Intressant?

Categories: Humor & satir, Lika som ungefär | Tags: , , , , , , , , , | Lämna en kommentar

Inläggsnavigering

Kommentera

Blogga med WordPress.com.

