Ranelidelse

Först var jag mållöst när jag fick höra nyheten:
Björn Ranelid ställer upp i melodifestivalen.
http://www.dn.se/kultur-noje/musik/ranelid-med-i-melodifestivalen
Sedan började jag fundera på vad nästa steg ska bli i denna allt mer mediekåta kulturhoras karriär. Så insåg jag det självklara:

BJÖRN RANELID GÖR PORRFILM!

Björn Ranelid själv säger:
”Jag har skrivit manus och spelar alla roller själv!”
”Detta är det största och viktigaste som hänt inom Svensk porrindustri!
”Om Peter Englund har något att säga om detta så är det bara för att han är avundsjuk!”
”Min fru kan intyga att jag verkligen är en så enastående älskare som filmen visar.”

En första screenshot från filmen har redan släppts.

Categories: Best of!, Photoshoppat | Lämna en kommentar

Inläggsnavigering

Kommentera

Blogga med WordPress.com.

